PhD témata pro studenty  /  PhD topics for students 

Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera / University of Pardubice, Jan Perner Transport Faculty, Czech republic

1. Návrh výpočtových modelů pro simulace dynamických stavů zatěžování pneumatik

Cílem je navrhnout výpočtové modely ve vybraném programu na bázi metody konečných prvků, které budou simulovat dynamické provozní stavy zatěžování pneumatik a budou dávat adekvátní výsledky. Verifikace bude probíhat měřením na dynamickém zkušebním zařízení.

 

Design of computational models of dynamic states simulation for car tire loading

The aim is to design computational models in a selected program based on the finite element method, which will simulate dynamic operating conditions of tire loading and give adequate results. Verification will take tests on a tire dynamic test machine.

 

2. Návrh metody pro hodnocení experimentálních dat z dynamického zkušebního zařízení pro pneumatiky pro účely predikce zatěžování

Cílem je navrhnout metodu pro hodnocení experimentálních dat za účelem predikce dynamického zatěžování pneumatiky a tuhostních parametrů. Výstupem bude také matematický vztah, který na základě rychlosti automobilu, tlaku huštění, kontaktní plochy, geometrie pláště a jiných parametrů dokáže predikovat chování odvalující se pneumatiky.

 

Design of a method for evaluating of experimental data from a dynamic tire test machine for tire loading prediction

The aim is to propose a method for the evaluation of experimental data in order to predict dynamic tire loading and stiffness parameters. The output will also be a mathematical relationship that can predict the behavior of the rolling tire based on vehicle speed, inflation pressure, contact surface, casing geometry and other parameters.

 

3. Matematický popis zatěžovacích stavů pneumatik ve vztahu k použitým materiálům s experimentálním ověřením

Cílem je nalézt matematický popis (vztah) mezi zatížením a deformací pláště, pomoci kterého bude možné vyjádřit různé statické a dynamické zatěžovací stavy pneumatik se zahrnutím materiálových parametrů jednotlivých částí pláště, tlaku huštění a geometrie pláště. Experimentální ověření bude provedeno měřením na statickém a dynamickém adhezoru. 

 

Mathematical description of tire loading states in relation to used tire casing materials with experimental verification

The aim is to find a mathematical description of the relationship between load and deformation of the tire casing, which will help to express the various static and dynamic tires states with include the material parameters of the individual tire casing parts, the tire inflation pressure and the geometry of the tire casing. Experimental verification will be done by measuring on static and dynamic test machines.

 

4. Vytvoření počítačového programu pro získání tuhostí pneumatik pro automobily na základě materiálových, geometrických a jiných parametrů plášťů pneumatik

Cílem je vytvoření počítačového programu pro získání tuhostních parametrů pneumatiky. Vstupními údaji do programu jsou materiálové parametry částí pláště pneumatiky se zahrnutím materiálových modelů pro elastomery, provozní podmínky, experimentální údaje z dynamických testů aj. Verifikace bude probíhat experimenty na dynamickém adhezoru.

 

Computer program formation to obtain stiffness of car tires from the aspect of material, geometry and other tire casing parameters

The aim is creation of a computer program to obtaining tire stiffness. Input data into the program are material parameters of each individual tire casing parts with include material models of elastomers, operating conditions, experimental data from dynamic tests etc. Verification will be done on based results from tests on dynamic test machine.





Další témata



Výpočtový model pneumatiky pro analýzy hlučnosti
Design of tire model for tire noise analyses

Cílem je navrhnout výpočtový model pneumatiky se zahrnutím všech podstatných vstupních údajů s důrazem na materiálový popis strukturních částí pláště pro analýzy hlučnosti. Součástí je návrh experimentálního modelování pro rychlé porovnání dosažených výsledků z výpočtů s experimentálními údaji a stanovení verifikačních kriterií. Výpočtový model je potřeba optimalizovat na výpočtový čas.

Výpočtový model pneumatiky pro analýzy teplotních polí v plášti
Design of tire model for analyses of field of temperature into tire
Cílem je navrhnout výpočtový MKP model pneumatiky se zahrnutím všech podstatných vstupních údajů s důrazem na materiálový popis strukturních částí pláště pro analýzy teplotních polí v plášti. Součástí je návrh experimentálního zařízení pro porovnání dosažených výsledků z výpočtů s experimentálními údaji a stanovení verifikačních kriterií.

 

 

Copyright © 2018 by Jan Krmela   •    E-Mail: jan2.krmela (zavináč) post.cz